Hlavným cieľom tohto predmetu je precvičovanie riešenia algoritmických úloh, dá sa chápať aj ako príprava na rôzne programátorské súťaže.
Hlavnou náplňou bude riešiť rôžne súťaže zo sveta (pokiaľ vašu obľúbenú nehodnotíme, dajte mi vedieť).
Je silne odporúčané si štýl úloh pozrieť vopred (môžeme taktiež skúšiť stránku z minulých rokov ksp.sk/~acm).
Niekedy počas semestra sa viackrát zídeme a podiskutujeme ako sa úlohy mali riešiť.
Súťaž riešite na príslušnej stránke
(napr. codeforces).
Následne do https://classroom.google.com/c/NTkzNjA1MjM5MzA4?cjc=mrqniy3 (tu pribudnú miesta na odovzdávanie) odovzdáte report toho, čo ste urobili. Tzn. nejaký screenshot z výsledkovky a všetky zdrojáky, ktoré dostali OK.
Pokiaľ ste úlohy riešili po termíne, tak tiež odovzdajte zdrojáky a nejaký screenshot z testovača, že úloha prešla.
Za prvý vyriešený príklad počas trvania súťaže dostanete 2 body,
za druhý vyriešený príklad počas trvania súťaže dostanete 4 body,
za tretí vyriešený príklad počas trvania súťaže dostanete 6 bodov, ...
Príklady taktiež môžete doriešovať (je jedno, či vrámci virtual contestu alebo len tak).
Body sa vám v tom prípade rátajú za polovicu (t.j. prvý zo súťaže za 1, druhý za 2, ...).
Pokiaľ počas súťaže vyriešite 2 úlohy a po súťaži ešte jednu, tak celkovo dostanete 2 + 4 + 3 body.
Pointa je, že sa oplatí vyriešiť z jednej súťaže viac úloh ako jednu úlohu z viacerých súťaží
(väčšinou v každej súťaži je jedna extra ľahká úloha).
Bodové hranice: A: 22, B: 16, C: 13, D: 10, E: 8
(Zachovajte pokoj, príkladov bude dosť na to, aby ste to pohodlne zvládli)
Buď cez classroom, alebo <priezvisko>@fmph.uniba.sk.