Kontrolné stretnutie: Rozdiel medzi revíziami

Z Bakalárska práca
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(14 intermediate revisions by the same user not shown)
Riadok 1: Riadok 1:
'''Nové pravidlá kontrolného stretnutia:'''
+
{{ALL}}
* Kontrolné stretnutie prebehne v rovnakom formáte ako [[prezentácia 2]], bude sa konať v týždni od 27.4.
+
* Zmeníme ale softvér na '''MS Teams''', ktorý sa bude používať aj na obhajobách
+
* Pripravte si prezentáciu alebo dokument v rovnakom formáte ako na prezentáciu 2, ale '''aktualizujte ho''' podľa aktuálneho stavu.
+
* Máte opäť na výber dve možnosti:
+
** (A) Budete prezentovať online. Potrebujete počítač s mikrofónom a slúchadlami a pripojením na internet, kamera nie je potrebná. Treba sa zúčastniť na prezentáciách celej skupiny cca 5 študentov (odhadované trvanie do 60 minút). Výhodou je, že budete mať bezprostrednejší kontakt s vyučujúcimi a spolužiakmi, o ktorý teraz môže byť inak núdza. Dostanete tiež priamu odovzvu na vašu prezentáciu, prípadne rady k vašim problémom.
+
** (B) Alebo môžete informácie požadované nižšie spísať, tak aby boli zrozumiteľné pre čitateľa bez sprievodného slova a odovzdať vo formáte pdf (nemusí to byť sformátované ako prezentácia, môže ísť o bežný dokument). My vám pošleme komentáre tiež písomne cez Moodle.
+
* V oboch prípadoch si '''do piatka 24.4.''' vyberte formu (prezentácia alebo písomne) a zapíšte sa na konkrétny termín prostredníctvom systému AIS.
+
* Ak sa zo závažných príčin v uvedených časoch nemôžete prezentácie zúčastniť ani ju odovzdať písomne, dajte nám vedieť čím skôr. Absolvovanie jednej z týchto foriem prezentácie považujeme za povinné, ako bolo kontrolné stretnutie povinné aj podľa pôvodných pravidiel.
+
  
'''Pôvodné pravidlá kontrolného stretnutia:'''
+
10% známky, Prezentácie odovzdať vopred prostredníctvom systému Moodle: [https://moodle.uniba.sk/mod/assign/view.php?id=40953 INF], [https://moodle.uniba.sk/mod/assign/view.php?id=94796 DAV+BIN].
  
 +
Hlavným cieľom kontrolného stretnutia je, aby ste sa zamysleli nad stavom svojej práce a nad plánmi na jej dokončenie a dostali aj spätnú väzbu od vyučujúcich. Pripravíte si pdf na prezentovanie, pôjde ale o individuálnu diskusiu vyučujúceho s jedným študentom. Kontrolné stretnutia sa budú konať cez skúškové obdobie, termíny ešte upresníme.
  
10% známky, pdf odovzdať cez [https://moodle.uniba.sk/moodle/inf11/mod/assign/view.php?id=29128 Moodle] najneskôr do začiatku termínu vášho stretnutia.
+
V prezentácii uveďte nasledovné:
 +
* Názov práce, vaše meno, meno školiteľa
 +
* Veľmi stručné pripomenutie vašej témy (neopakujte širší úvod do problematiky ani definície, len hlavný cieľ práce)
 +
* Prehľad čiastkových cieľov, ktoré ste už splnili (napr. akú literatúru ste naštudovali, aké nástroje/knižnice ste si nainštalovali a naučili sa používať, či máte rozmyslený návrh systému, aké časti softvéru už máte implementované, aké časti textu máte napísané atď) Opäť nemusíte ukazovať detaily vašich výsledkov, len ich zoznam.
 +
* Časový plán na dokončenie práce: rozmyslite si, čo ešte treba spraviť a rozplánujte si prácu na niekoľko etáp (každá v trvaní cca 2-3 týždne)
 +
* Problémy a výzvy: čo na vašej téme je pre vás najťažšie, prípadne či máte nejaké problémy, ktoré momentálne neviete riešiť
  
Cieľom kontrolného stretnutia je opäť sledovanie pokroku na vašej práci. Na rozdiel od prezentácie 2 bude kontrolné stretnutie individuálnou diskusiou vyučujúcich s jedným študentom.  
+
Obsah prezentácie by ste mali vedieť porozprávať vyučujúcemu za najviac 5 minút, nakoľko ale ide o individuálne stretnutie, môže byť vaša prezentácia voľne prerušovaná diskusiou. Prezentácia môže byť o niečo menej formálna ako na obhajobe a nemusíte sa príliš venovať jej grafickej úprave, ale dbajte na to, aby ste všetky požadované fakty mali v prezentácii uvedené prehľadne a čitateľne.  
  
* Pred stretnutím v Moodli odovzdajte pdf súbor s podobnými informáciami ako boli v prezentácii 2, ale samozrejme v aktualizovanej verzii (t.j. základné údaje o práci, splnené ciele, plán, problémy a výzvy).  
+
* Prezentáciu v pdf súbore odovzdajte pred stretnutím v Moodli.  
* Okrem prezentácie si na stretnutie prineste aj všetky súbory súvisiace s vašou prácou, t.j. samotný text práce, zdrojový kód vášho programu, prípadne iné súbory, ktoré by mohli byť užitočné a nie je príliš technicky náročné ich priniesť.  
+
* Okrem prezentácie si na stretnutie pripravte aj ďalšie súbory súvisiace s vašou prácou, t.j. samotný text práce, zdrojový kód vášho programu, prípadne iné súbory, ktoré by mohli byť užitočné a nie je príliš technicky náročné ich mať k dispozícii.  
* Materiály si prineste na vlastnom notebooku (ak je to pre vás problém, poproste o požičanie notebooku spolužiaka alebo si vopred dohodnite s nami použitie nášho počítača).
+
* Materiály aj prezentáciu si prineste na vlastnom notebooku (ak je to pre vás problém, poproste o požičanie notebooku spolužiaka alebo si vopred dohodnite s nami použitie nášho počítača).
* Samotné stretnutie bude dialógom medzi vyučujúcimi a študentom, v ktorom prejdeme cez vašu prezentáciu a rozdiskutujeme vaše plány a problémy. V prípade potreby sa pritom môžeme pozrieť aj na niektoré zo súborov, ktoré ste si doniesli.
+
* Samotné stretnutie bude dialógom medzi vyučujúcimi a študentom, v ktorom prejdeme cez vašu prezentáciu a rozdiskutujeme vaše plány a problémy. V prípade potreby sa pritom môžeme pozrieť aj na niektoré z ďalších súborov, ktoré ste si pripravili.
 
* Ak je váš program možné jednoducho spustiť, môžete nám jeho funkčnosť predviesť, ale nie je to nutnou súčasťou stretnutia.
 
* Ak je váš program možné jednoducho spustiť, môžete nám jeho funkčnosť predviesť, ale nie je to nutnou súčasťou stretnutia.
  
 
V tomto zadaní nebudeme hodnotiť stupeň vášho pokroku, ale skôr to, ako dobre ste si premysleli váš aktuálny stav a budúce plány a ako ste sa na stretnutie pripravili.
 
V tomto zadaní nebudeme hodnotiť stupeň vášho pokroku, ale skôr to, ako dobre ste si premysleli váš aktuálny stav a budúce plány a ako ste sa na stretnutie pripravili.
 +
 +
<!--
 +
* V čase seminára buďte prihlásení v MS Teams, ale nepripájajte sa na žiadnu schôdzu. Jeden z vyučujúcich vás niekedy v priebehu seminára zavolá súkromným hovorom cez MS Teams.
 +
-->

Aktuálna revízia z 20:17, 18. október 2022

Bakalársky seminár 2022/23 · INF (Úvod) · DAV+BIN (Úvod)

Nová stránka predmetu je na adrese https://bbrejova.github.io/bcinf/ pre INF a https://bbrejova.github.io/bcdav/ pre DAV a BIN

10% známky, Prezentácie odovzdať vopred prostredníctvom systému Moodle: INF, DAV+BIN.

Hlavným cieľom kontrolného stretnutia je, aby ste sa zamysleli nad stavom svojej práce a nad plánmi na jej dokončenie a dostali aj spätnú väzbu od vyučujúcich. Pripravíte si pdf na prezentovanie, pôjde ale o individuálnu diskusiu vyučujúceho s jedným študentom. Kontrolné stretnutia sa budú konať cez skúškové obdobie, termíny ešte upresníme.

V prezentácii uveďte nasledovné:

  • Názov práce, vaše meno, meno školiteľa
  • Veľmi stručné pripomenutie vašej témy (neopakujte širší úvod do problematiky ani definície, len hlavný cieľ práce)
  • Prehľad čiastkových cieľov, ktoré ste už splnili (napr. akú literatúru ste naštudovali, aké nástroje/knižnice ste si nainštalovali a naučili sa používať, či máte rozmyslený návrh systému, aké časti softvéru už máte implementované, aké časti textu máte napísané atď) Opäť nemusíte ukazovať detaily vašich výsledkov, len ich zoznam.
  • Časový plán na dokončenie práce: rozmyslite si, čo ešte treba spraviť a rozplánujte si prácu na niekoľko etáp (každá v trvaní cca 2-3 týždne)
  • Problémy a výzvy: čo na vašej téme je pre vás najťažšie, prípadne či máte nejaké problémy, ktoré momentálne neviete riešiť

Obsah prezentácie by ste mali vedieť porozprávať vyučujúcemu za najviac 5 minút, nakoľko ale ide o individuálne stretnutie, môže byť vaša prezentácia voľne prerušovaná diskusiou. Prezentácia môže byť o niečo menej formálna ako na obhajobe a nemusíte sa príliš venovať jej grafickej úprave, ale dbajte na to, aby ste všetky požadované fakty mali v prezentácii uvedené prehľadne a čitateľne.

  • Prezentáciu v pdf súbore odovzdajte pred stretnutím v Moodli.
  • Okrem prezentácie si na stretnutie pripravte aj ďalšie súbory súvisiace s vašou prácou, t.j. samotný text práce, zdrojový kód vášho programu, prípadne iné súbory, ktoré by mohli byť užitočné a nie je príliš technicky náročné ich mať k dispozícii.
  • Materiály aj prezentáciu si prineste na vlastnom notebooku (ak je to pre vás problém, poproste o požičanie notebooku spolužiaka alebo si vopred dohodnite s nami použitie nášho počítača).
  • Samotné stretnutie bude dialógom medzi vyučujúcimi a študentom, v ktorom prejdeme cez vašu prezentáciu a rozdiskutujeme vaše plány a problémy. V prípade potreby sa pritom môžeme pozrieť aj na niektoré z ďalších súborov, ktoré ste si pripravili.
  • Ak je váš program možné jednoducho spustiť, môžete nám jeho funkčnosť predviesť, ale nie je to nutnou súčasťou stretnutia.

V tomto zadaní nebudeme hodnotiť stupeň vášho pokroku, ale skôr to, ako dobre ste si premysleli váš aktuálny stav a budúce plány a ako ste sa na stretnutie pripravili.