DÚ2: Rozdiel medzi revíziami

Z Bakalárska práca
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 intermediate revisions by the same user not shown)
Riadok 1: Riadok 1:
<!--
+
{{ALL}}
xx% známky,  
+
 
-->
+
30% známky, odovzdať pdf do 27.2.2023 22:00 do Moodlu. INF: [https://moodle.uniba.sk/mod/assign/view.php?id=103687], DAV+BIN: [https://moodle.uniba.sk/mod/workshop/view.php?id=103693]
Odovzdať pdf do 27.2.2023 22:00 <!-- prostredníctvom systému [https://moodle.uniba.sk/mod/assign/view.php?id=40953 Moodle].
+
-->
+
  
 
Cieľom tejto domácej úlohy je pokračovať v písaní bakalárskej práce, pričom sa poučíte z chýb, ktoré ste spravili v DÚ1. Odovzdané pdf by malo obsahovať základnú kostru aj zoznam literatúry podľa požiadaviek z [[DÚ1]], ale môžu byť od DÚ1 modifikované podľa potreby. Okrem toho by mal odovzdaný dokument obsahovať '''aspoň 5 strán''' samotného textu práce, pričom do toho môžete započítať aj text vytvorený pre účely DÚ1.  
 
Cieľom tejto domácej úlohy je pokračovať v písaní bakalárskej práce, pričom sa poučíte z chýb, ktoré ste spravili v DÚ1. Odovzdané pdf by malo obsahovať základnú kostru aj zoznam literatúry podľa požiadaviek z [[DÚ1]], ale môžu byť od DÚ1 modifikované podľa potreby. Okrem toho by mal odovzdaný dokument obsahovať '''aspoň 5 strán''' samotného textu práce, pričom do toho môžete započítať aj text vytvorený pre účely DÚ1.  

Aktuálna revízia z 15:51, 15. február 2023

Bakalársky seminár 2022/23 · INF (Úvod) · DAV+BIN (Úvod)

Nová stránka predmetu je na adrese https://bbrejova.github.io/bcinf/ pre INF a https://bbrejova.github.io/bcdav/ pre DAV a BIN

30% známky, odovzdať pdf do 27.2.2023 22:00 do Moodlu. INF: [1], DAV+BIN: [2]

Cieľom tejto domácej úlohy je pokračovať v písaní bakalárskej práce, pričom sa poučíte z chýb, ktoré ste spravili v DÚ1. Odovzdané pdf by malo obsahovať základnú kostru aj zoznam literatúry podľa požiadaviek z DÚ1, ale môžu byť od DÚ1 modifikované podľa potreby. Okrem toho by mal odovzdaný dokument obsahovať aspoň 5 strán samotného textu práce, pričom do toho môžete započítať aj text vytvorený pre účely DÚ1.

  • Text by mal byť súvislý úsek práce, väčšinou v jednej kapitole. Prípadne môžete napísať časti textu do dvoch kapitol, nemali by ste však odovzdávať krátke nesúvisiace kúsky textu z rôznych častí práce.
  • Malo by skutočne ísť o päť strán samotného textu. Obrázky, tabuľky, úryvky kódu a podobne môžu byť v dokumente prítomné, ale nepočítajú sa do rozsahu. Takisto sa nepočítajú väčšie prázdne miesta, napríklad na začiatku kapitoly. Nesnažte sa text umelo natiahnuť zbytočným použitím odrážkových zoznamov, príliš častými podnadpismi a podobne.
  • Odovzdaný text by mal byť sám o sebe zrozumiteľný pre bežného odborníka vo vašom študijnom odbore. Potrebné špecializované pojmy vysvetlite. Neodkazujte sa v neprimeranej miere na ešte neexistujúce časti textu.
  • Text by nemal byť iba zbierkou definícií alebo faktov prebratých z literatúry, mal by preukazovať vaše pochopenie problematiky a schopnosť písať odborný text. Zahrňte iba definície, ktoré pre prácu skutočne potrebujete a pridajte k nim vlastný sprievodný text, prípadne vlastné ilustratívne príklady.
  • Text, ktorý odovzdáte v tejto úlohe, by mal byť v kvalite použiteľnej vo výslednej práci, teda zrozumiteľný, súvislý, bez obsahových, gramatických a štylistických chýb. Citujte použitú literatúru.
  • Opravte chyby, ktoré sme vám vytýkali na DÚ1 (pokiaľ je text z DÚ1 súčasťou odovzdaných 5 strán) a vyvarujte sa podobných chýb ďalšom odovzdanom texte.

Ďalšie informácie

  • K domácej úlohe sa vám môžu hodiť informácie na stránkach Písomná práca, LaTeX pre bakalársku prácu a Práca s literatúrou.
  • V úvodnej kapitole práce pre účely tejto úlohy jasne uveďte, v ktorej časti práce je 5 strán, ktoré máme hodnotiť (toto samozrejme po odovzdaní DÚ z bakalárskej práce odstránite)
  • Na tomto predmete sa zameriame viac na hodnotenie formálnej stránky vášho textu. K obsahovej stránke vám lepšie komentáre môže poskytnúť váš školiteľ, nakoľko je odborník v danej oblasti.
  • Upozornenie pre DAV A BIN: Po odovzdaní dáme váš text dať čítať aj niekoľkým vašim spolužiakom, ktorí vám tiež poskytnú komentáre.